20 Nov 2017

Concurso de dibujo para la felicitación oficial de Navidad 2017

Convocatòria de concurs per fer la felicitació nadalenca

El nostre club ha decidit que aquest any la felicitació oficial de Nadal sigui un dibuix o un disseny realitzat per un dels jugadors dels nostres equips de base de les categories aleví, benjamí i pre-benjamí.

Aquest concurs tindrà premi, unes sabatilles de futbol sala Kelme, per a l’autor del dibuix que finalment serà escollit per un jurat integrat pel president Vicenç Garcia, la junta directiva, el gerent del club i els responsables del futbol base de l’entitat.

Bases del concurs

Temàtica:

• Els dibuixos han d’estar basats en el futbol sala, el Nadal, i la ciutat de Santa Coloma.

Format del dibuix:

• S’haurà de realitzar sobre un foli estàndard blanc tamany A4 (297×210 mm)
  • Hauran de ser originals fets a mà i no s’admetran fotocòpies
  • Només s’admetrà un dibuix per jugador

Criteris d’avaluació:

• Creativitat
  • Originalitat
  • Neteja del dibuix

Termini de lliurament:

• Abans del 8 de desembre
  • Es lliuraran als responsables de la base
  • En la part posterior del dibuix s’haurà d’indicar el nom, cognoms i equip de l’autor

Notificació:

• El dia 15 de desembre es coneixerà el guanyador
  • Es notificarà a través de la nostra web (www.fsgarcia.cat) i també de les xarxes socials del club (Facebook, Twitter i Instagram).

Premi:

• Unes sabatilles de futbol sala Kelme
  • Una espatlla de pernil gentilesa del nostre col·laborador Germans Puerta
  • El President farà el lliurament dels premis el dia 23 de desembre coincidint amb el partit de Lliga
  • La felicitació serà utilitzada per enviar a institucions, patrocinadors, empreses col·laboradores i clubs.

Nota legal

L’autor i participant del present concurs de dibuix autoritza i cedeix a Futbol Sala García, els drets d’explotació (reproducció, distribució i comunicació pública), amb la finalitat d’informar i realitzar accions promocionals a propòsit de l’entitat a través de publicacions i plataformes pròpies, enviaments per email a associats i col·laboradors, de publicacions periòdiques de tercers i perfils propis en xarxes socials titularitat de tercers.

Aquesta cessió de drets es realitza en exclusiva i amb caràcter gratuït, sense cap tipus de límit territorial ni temporal, mantenint-se més enllà de la vigència de la seva relació esportiva amb el club.

Últimos Tweets

Cargar más